Brev:
Mælkeprodukter - 2 år, 9 mdr.
31. august 2011
Alder:
2 år, 9 mdr.
Mælkeprodukter  - 2 år, 9 mdr.
Hej Helen : )
Emilie drikker ikke mælk af kop, men kun hvis hun får det i f.eks müsli og havregryn. Hun får ofte youghurt til morgenmad, med lidt krummel på, da hun gerne vil have det, hun spiser ost og elsker den kærnemælk vi kan købe hernede, den er næsten som den danske og hun spiser æg...
Er det nok til krop og tænder?
Venlig hilsen
Gitte